FANDOM

Transformers: Fuzja (ang. Transformers: Fusion) – serial autorstwa Bonecrushera21 aka ProwleraR.

InformacjeEdytuj

FabułaEdytuj

Przed filmem Transformers 3: Dark of the Moon Transformery zmieniają się w niematerialne formy. Wojskowi technicy wymyślili sposób, jak trzymać Transformery w przenośnych komputerach zakładanych na nadgarstek. Sam Witwicky - bohater z 1 i 2 części przez przypadek otrzymuje taki komputer, w którym umieścił Bumblebee. Potem dowiedział się, że może łączyć się z Autobotem. Wkrótce dołącza do specjalnej grupy, która ma za zadanie powstrzymać Decepticonów, którzy znaleźli ludzi do pomocy i też nauczyli się fuzji...

OdcinkiEdytuj

Na razie powstała tylko jedna seria, choć prawdopodobnie powstanie też druga.

PostacieEdytuj

DobrzyEdytuj

  • Sam Witwicky - Główny bohater serialu. Potrafi łączyć się z Bumblebee w Speedebee. Należy do grupy Leenoxa znanej jako T-25.
  • William Leenox - Major armii i były dowódca NEST. Potrafi łączyć się z Optimusem Prime w Optimusa Leadera. Jest dowódcą T-25.
  • Seymour Simmons - Były członek sektora 7. Potrafi łączyć się z Ironhide'em w Ironguard'a. Jest głównym informatorem T-25
  • Robert Epps - Były żołnierz NEST i znajomy Leenoxa. Potrafi łączyć się z Ratchetem w Medidoca. Jest zastępcą Leenoxa.
  • Mikaela Banes - Potrafi łączyć się z Arcee w Velogirl. Jest dziewczyną Sama.
  • Leo Spitz - Kolega Sama. Potrafi łączyć się z Breakaway'em w Jetcore'a.
  • John Carlos - Były żołnierz NEST. Potrafi łączyć się z Sideswipe'em w Duoside.
  • Rex Johann - 12-letni uczeń szkoły podstawowej, niedaleko liceum Sama. Chłopiec zaprzyjaźnił się z Witwickym i po wielu próbach w końcu dołączył do T-25. Potrafi łączyć się z Wheelie'em w Wheelera X.

Inne dobre postacie już wkrótce...

ŹliEdytuj

  • Toorel Cox - Główna zła postać w serialu. Potrafi łączyć się z Megatronem w Galvatrona. W pewnym odcinku ukazana zostanie jego tajemnica...
  • Axel - Pomocnik Toorela. Potrafi łączyć się ze Starcreamem w Astarscreama. Jest tajemniczy i prawdopodobnie planuje zdradę...
  • Vorox - Przyjaciel Axela. Potrafi łączyć się ze Soundwave'em w Blare'a.

Reszta już wkrótce...

Bez stałego "właściciela"Edytuj

  • Sideways - Zmartwychwstały decepticon opuścił tą frakcję. Gdy połączy się z człowiekiem powstaje Sidewrath. Jego broń zależy od człowieka, z którym się łączy.
  • Grindor - Kolejny ożywiony decepticon. Tak jak Sideways opuścił Decepticony. Gdy łączy się z człowiekiem powstaje Blackout.
  • Shockwave - Decepticon, który łącząc się z człowiekiem zostaje Shockerem.

Bez frakcjiEdytuj

  • "Blade" - Pseudonim tajemniczego osobnika. Łączy się z Prowlerem, a wtedy powstaje ProwlVX.

Reszta postaci już wkrótce...

CiekawostkiEdytuj

  • W serialu ludzie łączą się z transformerami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki