FANDOM

Strongwave - Generał armii Megatrona będąc jego jednym z najwierniejszych sługów.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Strongwave był potężnie zbudowanym robotem o wzroście około 11 metrów. Jego twarz była zakryta maską a na jego głowie znajdowały się rogi. Jego Alt-mode to Cybertroński Czołg.

Charakter Edytuj

Strongwave był chłodno kalkulującą osobą. Nigdy zaś nie lekceważył wroga. Z szacunkiem odnosił się do tych których uważał za wojowników (szczególnie z Autobotów szanował Optimusa). Nie bał się niczego. Był bardzo inteligentny i wierny swemu panu przez co Megatron darzył go ogromnym zaufaniem. Nie miał łatwych kontaktów ze Starscream'em którego uważał za zdrajcę.

Historia Edytuj

Strongwave był jednym z Gwardzistów Cybertronu, od początku był szkolony w walce wręcz, gdzie doszedł do mistrzostwa w szermierce. Z biegiem czasu jednak rzucił to zajęcie i zaczął uczęszczać do Cybertrońskiej Akademii Wojskowej, gdzie ukończył ją z wyróżnieniem. Inspirowały go słowa pewnego potężnego wojownika - Megatrona, który założył frakcję Deceptikonów, Strongwave natychmiast do nich dołączył. Zbuntowany Megatron niedługo doprowadził do gigantycznej wojny domowej, a Strongwave cały czas wspinał się w hierarchii gdzie doszedł do stopnia Generała. Pod jego komendą znalazł się wielki okręt wojenny Nemesis.

Bitwa o Kaon Edytuj

Strongwave uczestniczył w bitwie o Kaon, Megatron rozkazał mu pozbyć się szpiega którym był Bumblebee. Nie udało mu się to. Następnie stanął do pojedynku z Ultra Magnusem, wygrał z trudem a następnie przyniósł Autobota przed oblicze Wodza Deceptikonów. Megatron nie pochwalił swojego sługę, wysłał go też razem z jego przyjacielem Soundwav'em i Shockwave'em do Regulonu 4.

Cytaty Edytuj

"Potężny Megatronie melduje Ci że Autobot Skyfire nie żyje !"

  • Strongwave zawiadamia Megatrona o śmierci Skyfire'a

"Przeprowadzić abordaż !"

  • Strongwave podejmuje decyzję abordażu na statku Arka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki