FANDOM

Starscream (znany wcześniej jako Star) to Deceptikoński żołnierz; potem zastępca Megatrona. Jest starszym bratem Bumblebee.

InformacjeEdytuj

WyposażenieEdytuj

Starscream na brzuchu ma działa strzelające zwykłymi pociskami. Na ramionach miał wysuwane działa. Rury sterczące z pleców Starscreama mogą się obrócić o sto trzydzieści pięć stopni i wystrzelić silne wiązki laserowe lub protonowe. Do tego skrzydła Starscream może zmienić w miecz. Posiadał jeszcze wysuwane pazury (podobnie jak Bumblebee).

CharakterEdytuj

Starscream bywa niemiły i chamski wobec wielu osób. Jest to spowodowane jego wielką nieufnością. Star jest odpowiedzialny. Świadczy o tym sam fakt jak traktuje swojego młodszego brata, któremu stara się pomagać jak tylko może, ale nawet nim się opiekować co irytuje Bee, który chce pokazać, że jest w stanie być samodzielny.

HistoriaEdytuj

MłodośćEdytuj

W młodości Star był jednym z mistrzów Areny Iaconu, podobnie jak Bee. Zdobył ten tytuł ze względu na swój pomieszany styl walki, w którym używał fechtunku, zwinności i swojej wytrzymałości. W pewnym momencie urządzono mistrzostwa Iaconu, w trakcie których na Arenie przetrwali tylko Bee i Star. Z powodu iż nie chcieli dopuścić się bratobójstwa zagrozili organizatorowi, że obaj popełnią samobójstwo jeśli on nie uzna ich obu za zwycięzców. Organizator mimo oporów się zgodził.

Arena KaonuEdytuj

Poszukiwacz EnergonuEdytuj

DeceptikonEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki