FANDOM

Prowler (pl. Włóczęga) – były łowca głów (pracujący dla Decepticonów), ostatecznie Autobot. Zginął z ręki Megatrona.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Prowler miał czerwone oczy (połączone wyglądały jak okulary), potem niebieskie. Jego nogi są brązowo-białe. Ręce są biało-niebieskie. Jego głowa jest chroniona z tyłu przez hełm.

Alt-ModeEdytuj

Alt-mode'em Prowlera na Cybertronie był Poduszkowiec Medyczny. Na Ziemi Prowler wybrał na swój Alt-mode rower górski XC.

WyposażenieEdytuj

Prowler miał Karabin Plazmowy oraz Piłę Naprawczą. Łowca jako jeden z niewielu umiał używać Piły Naprawczej jako broń.

HistoriaEdytuj

Początki KarieryEdytuj

Prowler, zanim stał się Łowcą Głów, był Medykiem. Gdy rozpoczął się bunt Transformerów (Decepticonów) Prowler zniknął z powierzchni Cybertronu. Później, gdy okazało się, że jego przyjaciel (Razor) został poważnie uszkodzony przez Autoboty i wyłączony na kilka lat (później Razor włączył się ponownie i przystał do Decepticonów) znienawidził Autoboty i stał się Łowcą Głów, który pracuje dla Decepticonów.

Pierwszy celEdytuj

Pierwszą misją Prowlera była eksterminacja Dowódcy Autobotów w Iacon (stolicy Autobotów) -Zety Prime'a. Jednak Świątyni Zety Prime'a broniła wielka brama. Łowca Głów wpadł na pomysł-wyważył drzwi Ciemnym Energonem, a Megatron zniszczył Zetę Prime'a. Po destrukcji Zety Prime'a Prowler zabrał go do Kaon (Stolicy Decepticonów) . Po tym zleceniu Prowler dostał (ukradł) Miecz Zety Prime'a jako trofeum.

Starcie z Soundwave'emEdytuj

Później Prowler dowiedział się, że Megatron ciągle szpieguje go poprzez Soundwave'a. Łowca Głów miał zamiar znaleźć i zniszczyć Soundwave'a. W końcu znalazł go w Więzieniu Kaon. Przybrał postać porwanego Autobota i dał się złapać Decepticonom. Gdy Decepticony miały go "ukarać" (czyli zniszczyć) Prowler wyrwał się z więzów i zniszczył Eksterminatorów. Potem przybrał swoją oryginalną postać i wyruszył kanałami do lochów, gdzie aktualnie znajdował się Soundwave. Gdy tam dotarł, zobaczył Soundwave'a i uszkodzonego Zetę Prime'a. Gdy Decepticon go zauważył natychmiast "wyrzucił" Laserbeak'a. Jednak Prowler nie był słabym Transformerem korzystającym tylko z broni, był również zręczny i szybki. Natychmiast skoczył w górę i przygniótł Laserbeak'a. Soundwave zawrócił Laserbeak'a i wyrzucił Frenzy'ego. Jednak i on nie stanowił wyzwania dla Łowcy Głów. Prowler wystrzelił z Karabinu Plazmowego i uszkodził Frenzy'ego. Rumble, który został wyrzucony po zawróceniu Frenzy'ego też został uszkodzony. Potem Łowca rzucił się na Soundwave'a i zniszczył kontroler czujników szpiegowskich, dzięki czemu Decepticony już nie wiedziały co robi Prowler.

Wyprawa na ZiemięEdytuj

Prowler wyruszył na Ziemię w tej samej chwili, co Bumblebee. Łowca znalazł Sama Witwicky i dowiedział się, że Sam posiada okulary swojego pradziadka, w których zawarte są cybertrońskie znaki o pozycji Allspark (Wszechiskry) . Razem z człowiekiem był też Bumblebee, który znał Prowlera z Cybertronu. Zaatakował go, a Łowca kontraatakował i zaczęli walczyć. Jednak starcie przerwał im Barricade. Obaj zaczęli walczyć, by ochronić Sama (Bumblebee, bo był jego opiekunem, a Prowler chciał go ochronić, bo człowiek przypadł mu do gustu) . Po tym pojedynku, który zakończył się klęską Barricade'a, Prowler przyłączył się do Autobotów, gdyż Decepticony po jego zdradzie już go nie przyjmą.

Ostatnie StarcieEdytuj

Gdy Megatron został odmrożony, zaczęła się ostatnia bitwa. Prowler walczył z Blackout'em. Trochę go uszkodził, lecz "resztę roboty" załatwił Kapitan Leenox. Potem Prowler miał nieszczęście walczyć z Megatronem. Choć silny, Łowca nie miał żadnych szans z dowódcą Decepticonów. Został zniszczony przez Megatrona, który brutalnie go zamordował wbijając szczypce w jego iskrę.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki