FANDOM

Nowa podróż (ang. A New Adventure) – czwarty epizod serii opowiadań Pochodzenie Prowlera

InformacjeEdytuj

TreśćEdytuj

Sektor 8, Cybertron. Zaczęła się bitwa o Iacon - Stolicę Autobotów. W bitwie walczył również Prowler - Łowca Głów. W swoim alt-modzie podjechał do trzech Autobotów. Gdy już dojechał do nich, zmienił się w robota i Piłą Naprawczą rozciął jednego z nich na pół, drugiego zniszczył wyrzutnią plazmy, a trzeci miał najgorszą śmierć - Prowler wbił swoją rękę w jego brzuch i wyciągnął iskrę, a potem zmiażdżył ją. Ciało ofiary upadło ciężko na powierzchnię. Decepticony zaczęły wygrywać, lecz nagle pojawiły się Siły Powietrzne Autobotów i zaczęły bombardować swoich wrogów. Decepticony zaczęły upadać. Po chwili pokazały się Siły Powietrzne Decepticonów i rakietami z Ciemnym Energonem zniszczyły Aeroboty Autobotów. Ocalali tylko Air Raid, Silverbolt i Jetfire. Silverbolt zarządził odwrót i wszystkie ocalałe Aeroboty wycofały się. Decepticony zaczęły przegrywać. W końcu wycofały się, gdyż Megatron został uszkodzony przez Optimusa Prime'a. Jednak, gdy Dowódca Decepticonów został naprawiony, zaatakowały one znowu. Obie frakcję walczyły o Wszechiskrę - Iskrę, która stworzyła pierwsze pokolenia Transformerów. Autoboty zaczęły przegrywać, więc wystrzeliły Wszechiskrę (którą posiadały) w kosmos. Gdy nie było już Allsparku na Cybertronie, Decepticony wycofały się. Parę cykli słonecznych później... Planeta Ziemia... Liceum, do którego chodzi chłopak. Nazywał się Sam Witwicky i właśnie pokazywał rzeczy na jego aukcji podczas lekcji. Nauczyciel i inni uczniowie nie byli zachwyceni. Wszystkie przedmioty należały do jego pradziadka - Archibalda Witwicky'ego. Znalazł on na Biegunie Północnym coś, czego żaden człowiek jeszcze nie widział - Megatrona. Gdy Archibald podszedł bliżej, robot zaczął reaktywację i wystrzelił promień, który zapisał położenie Wszechiskry w okularach mężczyzny, który stracił przytomność. Okulary są przekazywane z ojca na syna w rodzinie Sama. Mottem Witwicky'ich było "Bez poświęcenia, nie ma zwycięstwa". Ostatnim posiadaczem okularów jest Sam. Życie chłopca zmieni się po zakupie starego Chevroleta Camaro... Wkrótce okazuje się, że samochód to wielki robot z kosmosu. Sam razem z Mikaelą (dziewczyną, w której się podkochuje) zaczynają rozmowę z robotem, lecz ten mówił przez radio i trudno było go zrozumieć. Nagle na niebie pojawił się Meteor. Transformer, Bumblebee zmienił się w Camaro, wsadził dzieci do środka i odjechał. Sam i Mikaela zaczęli krzyczeć na Bumblebee'ego, lecz uspokoili się, gdy zauważyli, że Meteor uderzył w miejsce, gdzie przed chwilą stali. Wysiedli z samochodu i podeszli. Transformer zmienił się w robota i również podszedł. Nagle okazało się, że to rower, Rower Górski XC. Wszystko byłoby w porządku, gdyby Rower nie zaczął się transformować. Nagle przed nimi stał Łowca Głów - Prowler. Bumblebee poznał go i zanim Sam spytał, czy to jeden z jego kumpli, rzucił się na Prowlera. Łowca jednak obronił się i zaczął kontraatak. Starcie przerwał Barricade, który chciał złapać Sama. Bumblebee zaczął bronić chłopca, ale Decepticon uderzył go z taką siłą, że Autobot upadł. Gdy Barricade miał zniszczyć Bumblebee'ego, nagle wszyscy usłyszeli wybuch. Po chwili, gdy dym opadł zobaczyli uszkodzonego Barricade'a, który leżał przed Prowlerem, który strzelił do Decepticona Plazmą. Łowca usłyszał tylko słowa Barricade'a.

- "Zdrajca..." - Po chwili pomógł wstać Autobotowi. Prowler po krótkiej rozmowie postanowił przyłączyć się do Autobotów. Nagle oczy Prowlera zmieniły kolor na granatowy, a na klatce piersiowej zaistniał znak Autobotów.

Koniec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki