FANDOM

Potęga dźwięku (ang. Power of Sound) – trzeci epizod serii opowiadań Pochodzenie Prowlera

InformacjeEdytuj

TreśćEdytuj

Cybertron, Opuszczony Magazyn, Baza Łowcy Głów - Prowlera. Dawny medyk przygląda się swemu pierwszemu trofeum. Był to miecz Zety Prime'a, który Prowler ukradł Decepticonom. Nagle usłyszał dźwięk poduszkowców. Z każdą chwilą dźwięk nasilał się. W końcu nastała cisza, niepokojąca cisza. Gdy Prowler wyszedł z Magazynu z uzbrojoną wyrzutnią, ujrzał trzech Decepticonów, które patrzyły na niego, jakby coś ukrywał. W końcu jeden z nich przemówił - "Jestem Stemhead. Masz coś, co należy do Decepticonów."

- Prowler po chwili mówi - "Niby co?"

- Teraz odzywa się drugi. - "Miecz Zety Prime'a! Oddaj go!"

- Prowler wyraźnie zaskoczony zastanawia się - "Skąd oni wiedzą, że zabrałem miecz?"

- Po rozmyślaniu mówi - "Nie mam go!" - Nagle trzeci łapie go swoją szpiczastą ręką i rzuca o ścianę Magazynu. Potem cała trójka wchodzi do bazy, a po chwili wraca z mieczem Zety oraz z Działem Jonowym. Gdy Łowca widzi Działo w ich rękach krzyczy

- "Co te działo ma wspólnego z Zetą Prime'em?!"

- Po chwili Rage - drugi Decepticon mówi - "To kara za kłamstwo i kradzież!" - Gdy Decepticony odchodzą Prowler wraca do swej bazy i dokładnie ją przeszukuje, myśląc

- "Coś mi tu nie gra. Skąd wiedzieli o kradzieży?" - Nagle znajduje on coś nowego w jego bazie - Czujniki Szpiegowskie. Gdy odkrywa, że są one umieszczone na całej bazie, bierze jeden i miażdży go w swojej dłoni, zaciskając ją, po czym bierze fragment i bada go. Odkrywa, że czujniki zostały umieszczone i są kontrolowane przez Soundwave'a. Zdenerwowany Łowca wyrusza do Kaon. Bierze ze sobą Maskę Holograficzną, dzięki której zmienia się w Autobockiego Więźnia. Wmiesza się on w grupę więźniów i razem z nimi wyrusza do Więzienia Kaon. Gdy dochodzą do więzienia, wchodzą do środka i wyruszają na "przesłuchanie", które tak naprawdę jest anihilacją "zdrajców". Gdy czas na ostatniego więźnia, czyli na Prowlera, niszczy on kajdanki i pokonuje Decepticony. Następnie otwiera właz i wchodzi do kanałów. Przez kanały udaje się do lochów. Gdy wreszcie znajduje się w lochach, widzi Soundwave'a i umierającego Zetę Prime'a. Nagle Decepticon zauważa Łowcę.

- "Prowler, wiem po co tu jesteś. Nie dostaniesz tego! Twoje szansę na pokonanie mnie wynoszą 60.7%."

- Prowler odpowiada tylko - "Tyle wystarczy!"

- Nagle Soundwave "wyrzuca" Laserbeaka, mówiąc - "Laserbeak, Operacja: Bombardowanie Nurkujące!" - Z karty Laserbeak zmienia się w małego ptaka, który używa laserów z oczu. Laserbeak strzela do Prowlera, lecz ten robi unik, skakając nad Laserbeak'em. Wtem Prowler spada na ziemię, miażdżąc Laserbeaka.

- "Laserbeak, Odwrót!" - Powiedział Soundwave, a po chwili dodał - "Frenzy, Operacja: Dezorientacja!" - I wyrzucił Frenzy'ego. Prowler wyciągnął Wyrzutnię Plazmy i wystrzelił w stronę małego Decepticona. Plazma przyczepiła się do ręki Frenzy'ego, a po chwili wybuchła.

- "Frenzy, Odwrót!" - Powiedział Soundwave i dodał - "Rumble, Operacja: Anihilacja" - Rumble nie zdążył się całkowicie przemienić w robota, a już został postrzelony. Gdy Soundwave odesłał Rumble'a, Łowca Głów rzucił się na Decepticona, zabrał od niego Kontroler Czujników Szpiegowskich i go zniszczył. Nagle wszystkie czujniki w jego bazie włączyły Samozniszczenie i zniknęły z magazynu. Gdy Prowler uciekł z Kaon, ponownie zabrał Miecz nieżyjącego już Zety Prime'a i wrócił do bazy.

Koniec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki