FANDOM

Misja: Zeta Prime (ang. Mission: Zeta Prime) – drugi epizod serii opowiadań Pochodzenie Prowlera

InformacjeEdytuj

TreśćEdytuj

Łowca Głów w swoim Alt-Modzie wyrusza na miejsce, gdzie znajduje się Świątynia Zety Prime'a. Wkrótce dociera do swego celu. Na miejscu widzi Brawla z oddziałami Decepticonów. Podjeżdża do niego i transformuje się w tryb robota. Tym razem Prowler wyglądał inaczej - znak medyka zniknął, Prowler był całkowicie uzbrojony, a jego oczy zmieniły kolor na szkarłatny.

- "Brawl, czy uszkodziliście bramę?" - pyta Prowler, a po chwili słyszy odpowiedź.

- "Nie! Nadal próbujemy, lecz nic nam nie wychodzi." - Nagle obaj słyszą dźwięk unoszenia się poduszkowca. Gdy się obracają widzą Megatrona z Soundwave'em i Breakdown'em.

- "Megatron? Co tu robisz? Sądziłem, że mnie wysłałeś na misję zniszczenia Zety Prime'a." - Mówi wyraźnie zdziwony Prowler.

- "Myślałeś, że pozwolę CI zniszczyć Dowódcę Autobotów?! Jesteś naiwny!" - Gdy Prowler słyszy odpowiedź Megatrona z wściekłości wyciąga swój Topór i wymierza go w Dowódcę Deceptikonów.

- "Hahaha! Jesteś odważny, a ja cenię odwagę! Jednak jeśli jeszcze raz podniesiesz nam nie broń, to zniszczę cię jednym strzałem!" - Prowler nie przestraszył się. Niewzruszony odwrócił się i powiedział do Brawla.

- "Nie możesz bombardować bramy Ciemnym Energonem?"

- Brawl odpowiada tylko. - "Zaraz połączę się ze Starscreamem." - Jak powiedział, tak zrobił. Brawl połączył się ze Starscreamem i zaczął rozmowę.

- "Starscream! Potrzebujemy Ciemnego Energonu do zniszczenia bramy!" - Przez komunikator usłyszeli głos Starscreama.

- "Brawl, nie pozwolę ci więcej marnować moich Sił Powietrznych!" - Nagle odezwał się Megatron.

- "Twoich, Starscream?!"

- Gdy Deceptikon usłyszał głos Megatrona zaczął wymyślać przekręt. -"Megatronie, nie wiedziałem, że tam jesteś... Już każę bombardować bramę!"

- Jednak nagle Prowler wdarł się w rozmowę.

-"Czekaj!" - Prowler podszedł do jednego z Deceptxonów i wziął coś od niego. Gdy wrócił można było zauważyć, że niesie Generator Ciemnego Energonu. Potem podszedł do bramy i przypiął do niej generator. Nagle dolną część bramy pokrył Ciemny Energon. Następnie szybko wrócił i powiadomił Starscreama, że może zaczynać. Gdy usłyszeli, że Starscream potwierdził rozkaz, wszyscy poszli schować się za osłonami, by Ciemny Energon ich nie zniszczył. Gdy zamknęli się już w bezpiecznych bunkrach, Siły Powietrzne zaczęły bombardowanie. Nagle Soundwave odezwał się

- "Szansę na zniszczenie bramy wynoszą 90.9%." - Wtem zniknęły kłęby dymu i można było zobaczyć, czy się udało. Prowler był zszokowany! Cały obszar, który wcześniej był nienaruszony, teraz stał się ruiną! Mosty zostały zniszczone, a podłoże dosłownie rozerwane na strzępy. Ale najważniejsze było to, że Brama do Świątyni również została zniszczona. Megatron razem z Soundwave'em i Breakdown'em wszedł do środka. Gdy decepticony zniknęły w cieniach, reszta zaczęła czekać. Po paru minicyklach w oddali zauważyli pojazdy Autobotów. Wszyscy szykowali się na bitwę. Gdy Autoboty się zbliżyły, zmieniły się w roboty i zaczęły atakować. Decepticony dzielnie się broniły, lecz to nie wystarczyło. Wielu z nich zostało rannych, a jeszcze więcej zabitych. Gdy zostały dwa Autoboty, Prowler zmienił się w Poduszkowiec, podjechał do jednego z dwójki, zmienił się w robota i Piłą Naprawczą rozciął Autobotowi głowę. Potem wyciągnął karabin plazmowy i zastrzelił drugiego. Wszystkie, aktywne jeszcze Decepticony zaczęły bić mu brawa. Lecz brawa ucichły, gdy Decepticony ujrzały swego dowódcę z ciałem Zety Prime'a na rękach. Megatron rzucił ciało w stronę Łowcy Głów, a ten wystawił ręce i je złapał. Potem wszyscy wyruszyli do Kaon. Gdy już tam doszli, Prowler dał ciało Soundwave'owi i odszedł...

Koniec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki