FANDOM

Gigatron to Deceptikon, który powstał z połączenia kilku combinerów. Jest w stanie się transformować w Gwiezdny pancernik deceptikonów, a jego bronią jest Planetarny blaster. Gigatron składa się z:
  • Devastatora (korpus)
  • Menasora (lewa noga)
  • Bruticusa (prawa noga)
  • Abominusa (prawa ręka)
  • Predakinga (lewa ręka)

WyposażenieEdytuj

Na wyposażenie Gigatrona składa się Planetarny blaster, wieżyczki laserowe na brzuchu i ogromne pazury, które ma u obu rąk. Rzadko używał swojego pełnego wyposażenia. Zrobił to tylko raz - w trakcie walki z Convoyem Primem. Skutkiem tego było wyczerpanie całej swojej mocy, a na dodatek stracił wtedy też część iskry, która posłużyła za pocisk. Gigatron miał też parę broni takich jak swoje własne wielometrowe nogi i ręce, przed którymi Autoboty nie mogły się ochronić inaczej jak przez użycie Skyboom Tarczy.

HistoriaEdytuj

StworzenieEdytuj

Gigatron powstał gdy Devastator został ranny na skutek "bójki" z Omegą Supremem, a pozostałe Combinery połączyły się z nim. Niestety rozłączenie nie było możliwe. Gigatronowi Shockwave wgrał osobowość, ale coś poszło nie tak i została wgrana też chęć życia w dobrym celu co później wyszło na jaw.

Przybycie na ZiemięEdytuj

Gigantron na wezwanie Dirge'a przybył na Ziemię i wziął udział w bitwie o Requiem blaster. Gigatron na początku wylądował (w morzu) niedaleko pola bitwy, a potem zaczął strzelać do Autobotów będąc w trybie pojazdu. Bumblebee zauważył, że Gigatron nie ma osłon i dział od strony dolnej. Zwiadowca poprosił Sideswipe'a i Sunstreakera by odwrócili uwagę przeciwnika. Gigatron nabrał się na podstęp i w trakcie gdy atakował bliźniaków został wywrócony do góry kadłubem przez Blurra, Bumblebee i Starscreama. Gigatron zaczął tonąć. Potem zawołał go Dirge. Pancernik się przetransformował i wynużył. Zaatakował agresywnie Convoy Prime'a i strącił go z powietrza. Następnie natarł na główne siły Botów i dopiero użycie Skyboom Tarczy go powstrzymało. W końcu na rozkaz Dirge'a przetransformował się w pancernik, podzielił na pięć części, z czego cztery podczepiły się do nóg i rąk Megatrona, a jedna połączyła się z plecami lidera deceptikonów. Wtedy Gigatron przeszedł w czasową śpiączkę, a jego ciało kontrolował Megatron. Mimo wsparcia Gigatrona Deceptikony przegrały wsparcie.

Walka z Bumblebeem i StarscreamemEdytuj

Most GwiezdnyEdytuj

ŚmierćEdytuj

Mroczny EnergonEdytuj

NaprawaEdytuj

Czarna dziuraEdytuj

PojawieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki