FANDOM

Gigatron to szef bandy "GT'S" oraz szef warsztatu "GT'S". Transformuje się w czołg.

Historia Edytuj

Gigatron został zbudowany przed Falconixem i Halvonem w Warsztacie AGTA razem Z GunLordem. Po tym gdy uciekł z warsztatu chciał od zawsze zniszczyć Magnusa Primusa choć on o tym nie wiedział (Nienawidził Magnusa tak bardzo choć go nie znał ponieważ to mechanicy wszczepili mu specjalny chip.) Szukał Magnusa Primusa przez wiele lat. Na początku osiedlił się w latarni morskiej na nieistniejącej już plaży na AixCity. Tam prowadził badania na temat budowania robotów. Pewnego dnia siedzenia w warsztacie stworzył dwa roboty nazwane Gigatron's Servants. Byli mniejsi dwukrotnie od niego ale wyglądali tak samo oprócz tego że do głowy mieli wepnięte anteny. Transformowały się w czołgi. Nazwał ich Klasą A. Następnych dwóch zbudował lecz oni transformowali się w odrzutowce. Nazwał ich Klasą B. O Klasie C dopiero pomyślał po wojnie z Gunlordem w której Halvon stał się zły. Klasa C transformowała się w motory. Halvon obdarował go Energon-kulą w podziękowaniu za uratowanie życia. Energon Gigatron był znacznie silniejszy i porządał większej władzy. Naenergował także swoich sługasów by oni także byli silniejsi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki