FANDOM

Deltamaxtrix.jpg

Deltamaxtrix

Deltamaxtrix – zbroja bojowa wykorzystywana do obrony lub ataku m. in. przez Optimusa Prime'a, Artina (Specjalna wersja Delta-C7) czy Wirona; jedna z najpotężniejszych zbroi, jakie istnieją.

Informacje

Materiały

Materiały do budowy Deltamaxtrix stanowią w większości niezwykle twarde czarno-zielone magiczne kryształy Dentrix. Dzięki ich twardości zbroja jest niezwykle wytrzymała. Magiczne właściwości tych kryształów umożliwiają działanie zastępujące częściowo myślenie właściciela. Inne materiały to:

  • Niezbędne:
    • Urządzenia takie jak komputery, przyciski połączone z komputerami itp urządzenia.
    • Przedmioty stanowiące system bojowy i obronny.
    • Pociski, baterie i inne przedmioty zasilające wszystko, co potrzebuje zasilenia.
    • Farba, dzięki której każda zbroja ma inne barwy, bo tak to jest czarno-zielona z powodu, że te barwy mają kryształy Dentrix.
  • Dodatkowe (Zbędne), bez których Deltamaxtrix może działać. Nie wiadomo, kto i po co je skonstruował. Te części to:
    • Specjalne, małe pojemniki na zniszczone lub zużyte części zbroi. Z reguły są trzy: na nogach i na plecach, ale jest czasem też jest oddzielny dodatkowy pojemnik nie na to lecz jest czymś, jak plecak.
    • Wiertarka magnetyczna - jej działanie to zmienianie na energię różnych przedmiotów. Jest umieszczana na nadgarstku.

Budowa

  • Najpierw trzeba połączyć ze sobą Kryształy Dentrix.
  • Potem pomalować zbroję.
  • Poszerzyć za pomocą specjalnego(/ych) urządzenia(/ń).
  • Dołączyć urządzenia i systemy bojowy i obronny.
  • Powkładać to, co stanowi system zasilania.
  • Ewentualnie dołączyć materiały zbędne, gdyż jak sama nazwa wskazuje, noe są potrzebne.
  • Wyciąć z lewej strony otwór na kształt kreski na całą długość zbroi.
  • Umieścić w niej właściciela.
  • Zaspawać otwór.

Funkcje

  • Obrona - Deltamaxtrix może służyć do obrony. Działanie obronne to:
    • Ochrona przed wszelkimi pociskami bronią palną, laserem itp.
    • W sytuacji, gdy to nie zadziała, użytkownik może specjalny, ukryty przycisk włączający mechanizm, który wytwarza burzę energii, przeciw pocisk, huragan i gromy niszczące to coś, co ma być zniszczone.
  • Atak - Deltamaxtrix może też służyć do ataku. Działanie bojowe to:
    • Połącznie z właścicielem w prawie niezniszczalną maszynę lub większą istotę mechaniczną.
    • Przycisk umieszczony na konsoli przy nodzę uruchamia sprzęt bojowy - lasery, piły, wyrzutnie rakiet itp.

Znani użytkownicy

Unikalne modele

Delta-C7

Specjalny model Deltamaxtrix. Jedyny znany użytkownik tej zbroi to Artin. Ten model różni się od innych tym, że:

  • Ma zawsze żółty kolor (przed pomalowaniem).
  • Posiada bogatszy system obronny i system bojowy.
  • Ma więcej przycisków, czyli i więcej opcji.
  • Jest wytrzymalsza.

Ne-tron V8-I18 (F-15 gx fx)

Jest to zbroja służąca w trzech czwartych do ataku. Nie zmienia się całkowicie w maszynę, tylko w większości w (nazywaną tak przez Ultina) zbroję snajperską, a reszta w wielkie działo snajperskie.

Ciekawostki

  • Skąd wzięła się ta nazwa - nie wiadomo.
  • Wszystkich modeli Deltamaxtrix jest 569, z czego nieznane stanowią 456.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki