FANDOM

Dobijcie mnie. Seductive, jak na kulturalną osobę przystało, oprowadziła i opowiedziała Optimusowi o tym miejscu. Na koniec miała mu przedstawić jej ulubione pomieszczenie, konkretnie jej własny pokój. Nie był największych rozmiarów, ale miał piękny widok z onka, na dwa księżyce i wielkie Słońce. North czujnie przyglądała się przybyszom, ale potem zajęła się zabawą z Elitą One. Noktu widocznie polubił Optimusa, a przynajmniej straszenie go. Tak czy inaczej: lubił go.

W pokoju Seductive usiadła na parapecie podziwiając nocne niebo, pełne błąkających się gwiazd, być może statków, które błąkają się szukając Energonu lub tak o sobie latające. Optimus niestety dosiadł się obok dziewczyny i przerwał to piękne milczenie:

- Podoba Ci się tu?

- Tak. - Mruknęła, starając się nie zwracać na niego uwagi, bo i tak się go bała. Jeśli to ma być szczere: no poprostu nie lubiła.

- Sam chętnie bym tu został, ale obowiązki.

- Myślałam że Zachód nie jest taki trudny do żądzenia. Zwłaszcza kiedy robili to Cheryl i Zeta. - Wyraziła Swoje zdanie.

- Ale mam jeszcze połowę Południa. Od niedawna, bo jeszcze z kilka miesięcy temu wywalczyliśmy ją od Megatrona. - Poinformował ją.

- A wiesz co tam z Północą? - Nie patrzyła na niego.

- Sama sobą rządzi. - Spojrzał na niebo. - Przypuśmy że też mają tą swoją "Damę". Jakaś przypadkowa dziewczyna powiedziała że jest tobą i Północ ma należeć do niej. Oczywiście wykryto że to oszustka, ale chcieli żeby rządziła. "Bo im się spodobała". - Zaśmiał się, ale widząc rozpacz na minie Sed zaprzestał.

- I to właśnie dlatego nie chcę wracać. Nie dość że podają się za mnie to jeszcze mnie nienawidzą? Gdzie do jasnej tu jest logika?!

- Sam nie wiem. A na tę chwilę obecną chciałabyś czymś rządzić? - Podchytliwie ją zapytał.

- Chcę rządzić, tylko nie wiem jak. Na pewno nie dorównam Matce.

- A chciałabyś ten kawałek Południa? - Zaoferował jej.

- Jak tam Gwardia Cybertronu? - Chciała zmienić temat.

- Chcesz czy nie?

- Tak.

- Więc będziesz ją miała. A Gwardia Ciebie szuka. I modli się żebyś wróciła. Wszyscy myśleliśmy że nie żyjesz.

- Jak miło. - Uśmiechnęła się, ukazująć ostre kły. Nie, nie, nie. Nie chcę małżeństwa, widać że On chce małżeństwa. Oh. - Szepnęła.

Ponownie zapanowała cisza. Optimus przysunął się do Seductive jak najbliżej, a gdy spoglądali na siebie ich czoła stykały się.

- A z małżeństwem jak chcesz. - Stuknął czołem Seductive. - Chyba każdy facet chciałby umrzeć przy fajnych dzieciakach i żonie. - Uśmiechnął się.

- Nie chcę, ale wrócę i zapanuję nad Południem.

- Dobra. - Optimus posmutniał z powodu nieudanej szansy "zarwania".

Zjedzcie mnie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki